wtorek, 10 czerwca 2014

Nowy blog :)

Cześć Wam :)
Jesteście tu jeszcze?

Jeśli tak to mam dla Was wiadomość.

Zaczęłam pisać swoje drugie opowiadanie o niespotykanej tematyce oO
 ( bynajmniej tak mi się wydaję, haha )

 Jeśli nie macie mnie dość, to zapraszam tu : 



EDIT:

Ponad 100 000 oO
nhcdoecnhdeucvhde,
nie wierze oO
Nigdy nie sądziłam, że mój pierwszy blog może tak wiele osiągnąć oO
( bynajmniej dla mnie jest to bardzo dużo ),
z całego serca Wam dziękuję.
Kocham Was.!
Jesteście najlepsi.! < 3

3 komentarze:

  1. yay! Będzie co czytać! Czyli rozumiem, że nie będzie drugiej części? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będzie :c
      ale mam nadzieję, że zajrzycie również na Love is blind :)

      Usuń
  2. Proszę niech będzie 2 część ♡ Oczywiście, że zajrzymy :D
    @TheKlaudiaK

    OdpowiedzUsuń